Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство, 2011, вип. XXIV, ч. 2
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/42374
ЗМІСТ
ОБРАЗ МОРЯ В ЛІРИЧНОМУ ТЕКСТІ-
Борзенко О.І.
Образ морської стихії в поетичному циклі Лесі Українки “З подорожньої книжки”
Погребенник В.Ф.
Міфологічно-фольклорні первні української поетичної мариністики другої половини ХІХ – початку ХХ століття
Дуброва О.В.
Прастихія води як своєрідний код поезії Волта Вітмена та Богдана-Ігоря Антонича
Солдатенко Т.Я.
Топос моря у творчості Марії Конопніцької та Івана Франка
Вельчева К.А.
Символика замка-тела в поэме У. Ленгленда “Видение о Петре Пахаре”
Краева А.С.
Мотив рождения Афродиты в контексте поэтического комплекса моря в русской поэзии XVIII–XX веков
Капустина Е.А.
О “канарейке”, “море” и “чудном острове” в лирике И.А. Бунина
Маркова М.В.
Аральське море очима Тараса Шевченка (на матеріалі поезії “І небо невмите, і заспані хвилі …”)
Дмитриева У.М.
“К морю” Пушкина: сюжет плавания и поэтическое “голосоведение”
Ли Эр Юн
Вокально-поэтическое воплощение образа моря в китайских песнях
Кондрашева А.В.
Образ корабля и мотив морского плавания в итальянских циклах Михаила Кузмина “Стихи об Италии” и “Путешествие по Италии”
Шестакова Э.Г.
Диалог души и моря в мире И.А. Бунина
Шевель Н.О.
Мариністичні мотиви у творчості Г. Чупринки
-
Плетньова О.Ю.
Ідейно-художнє багатство мариністичних мотивів у творчості Миколи Трублаїні
Куцевол О.В.
Романтика морських пригод у повісті Юрія Шовкопляса “Весна над морем”
Єгорова Ю.М.
Романтика морських пригод у повісті Радія Полонського “Допоможіть Богові морів”
Кицак Л.В.
Кримінальний сюжет у морському інтер’єрі (на прикладі детективу “Чорна акула в червоній воді” С. Стеценка)
Маковская А.В.
Семантика морского путешествия в сборнике Блеза Сандрара “Feuilles de route”
Михайлов В.А.
“Они первыми прошли по нехоженым тропам, повторив подвиг семьи Прончищевых” (Имя Ивана (Яна) Черского на карте Крайнего Севера Колымского Края и роль его жены Мавры Павловны в освоении Заполярной Якутии)
-
Шевченко Л.И.
Эпическое и лирическое начала в рассказе Инны Гофф “Сага о старом корабле”
Ігнатьєва С.Є.
Лінгвокультурна парадигма концепту “море” у щоденниковій прозі Олеся Гончара
Коробкова Н.К.
Мариністична символіка як складник алюзійності роману “Майстер корабля” Ю. Яновського
Галич О.А.
Гончар і море: щоденникова рецепція
Галич К.О.
Олесь Гончар – мариніст
Чорна О.Ю.
Концепт дитинства в мариністичному контексті (на матеріалі оповідання М. Трублаїні “Волохан”)
Третяк М.О.
Образ моря у творах авторів від давнини до сучасності
Бортнік Ж.І.
Особливості військово-морської тематики в п’єсі Є. Гришковця “Дредноути”
Кравченко О.А.
“Бесчисленны, как морские пески, человеческие страсти”: онтология страстей в творчестве Гоголя
Мороз В.Я.
Концепт “водяна стихія” у релігійно-міфологічній літературі Давнього Сходу
Куліш М.О.
Вода в літературному сні: несвідоме, трансформоване, інтеркультурне (на матеріалі роману Тараса Прохаська “НепрОсті”)
-
Мандрыко О.В.
Аполлоническое и дионисийское начала в новелле Томаса Манна “Смерть в Венеции”
Гоголадзе Т.А.
Жизнь и Смерть в приморском городе в рассказах грузинских писателей Г. Рчеулишвили и Н. Думбадзе
Кравцова Ю.В.
Метафорический концепт “вода” в русской поэзии и прозе
Приходченко К.І.
Цінність образу символу “вода” в українській культурі
Колошук Н.Г.
Мариністські та одеські мотиви в повісті Юрія Липи “Гринів”
-
Маринчак В.А.
Любов як причетність до повноти буття (на матеріалі компаративного аналізу філософського і поетичного дискурсів)
Колева К.Г.
Символи, разкриващи атмосферата на отричане на плътта в поезията на Николай Лилиев
Приймачук О.В.
Жанрові прикмети утопії у творах Чарлза Діккенса і Володимира Винниченка
Панова Н.Ю.
Психологизм художественной литературы как отражение внутреннего мира человека (теоретический аспект)
Каменська І.В.
Художній світ фантазії дитини й митця в романі У. Самчука “Волинь” (“Куди тече та річка”) та кіноповісті О. Довженка “Зачарована Десна”
Матушек О.Ю.
Проповідник в українському бароко
Прасол Е.А.
Дискуссионные проблемы изучения японской постмодернистской литературы
Тимошенко Т.С.
“Київський” текст інтелектуального роману В. Домонтовича “Дівчина з ведмедиком”
Ненковска Л.Г.
Бележки върху символиката на образните инициали в група румънски ръкописи
Никифорова О.
“Персики алели издали, точно оранжевые птицы ...” (к вопросу об окказиональном символе в повести Ем. Станева “Похититель персиков”)
Toplisek N.
Vzpostavljanje kitajske moderne knjizevnosti z umestitvijo v druzbeno-politicni kontekst kitajske na prelomu 19. in 20. stoletja
Процик І.В.
Архетип і символ: проблеми визначення та взаємодії
Бажанова Е.А.
Особенности финала в рассказе В. Набокова “Посещение музея”
Табакова Г.І.
Синкретичний характер поетики ліричної прози
Жарова И.Ю.
Историческая основа “Проскинитария” Арсения Суханова
Сідорцова С.О.
Поетика пейзажу: теоретичний аспект
Александров Д.О.
Мова тоталітаризму в романі Д. Оруелла “1984”
Бондарук Л.В.
Мовно-виразові засоби реалізації мотиву часу у романі Марселя Пруста “Du cote de chez Swann” та його перекладах
Любимова С.А.
Индексальная составляющая семиотического конструкта FLAPPER
Подріз К.І.
Людина і натовп: прийоми психологічного зображення в новелах М. Коцюбинського “Сміх” та “Він іде!”
Журавльова С.С.
Творчість архієпископа Іоана Максимовича в інтерпретації дослідників української барокової літератури. Частина 1: ХІХ століття
Ласкава Ю.В.
Образ останнього кошового Запорозької Січі Петра Калнишевського в романі Р. Іваничука “Журавлиний крик”
Акулова Н.Ю.
Між тілом і духом: до проблеми онтологічної сутності людини в прозі Михайла Івченка
-
Дем’янова Ю.О.
Злопобажання як ціннісний компонент етномовної свідомості
Коваль Т.Л.
Експресиви як безпосередній засіб репрезентації експресивної функції мови
Пашковська Г.В.
Роль І.С. Нечуя-Левицького у становленні синтаксичних норм української мови
Руденко О.Е.
Займенник весь (увесь): семантика, граматика, особливості функціонування
Шевчук О.В.
Мовна компетенція білінгвів
Остапюк О.О.
Функціональні параметри танечних пісень
Шиманович І.В.
Вербалізація концепту joy у творах Джона Ґолсуорсі
Павленко Ю.Ю.
Топографічні можливості тексту-письма (на матеріалі французького роману епохи Просвітництва та романтизму)
-
Хлибова Н.О.
Архетипна пам’ять та її семіотичні відповідники у творах Волта Вітмена та Богдана-Iгоря Антонича: відгук на дисертацію О.В. Дубрової
Нарівська В.Д.
Екзистенційна природа символіки в поезії В. Стуса: відгук на дисертацію О.А. Росінської
Шумило Н.М.
Творчість Миколи Трублаїні і становлення пригодницького жанру в українській літературі першої половини ХХ століття: відгук на дисертацію Н.І. Кердівар
Мережинська Г.Ю.
Художня парадигма “автор – читач” у романній творчості Мілорада Павича: відгук на дисертацію Ю.І. Білоног