IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України

Анотація

The article presents the issue of the modern IT technologies usage, in this case the Internet, to the improvement of the customer service at the company logistic system. By the e-commerce modern solutions implementation the researched company received better customer service and was able to apply Just-in-Time into the sale system.
Рассмотрены проблемы использования современных IT технологий (в данном случае Интернета) для улучшения обслуживания клиентов в логистической системе обслуживания. Внедрением современных решений в интернет-торговлю исследуемая компания добилась лучшего обслуживания и смогла применить технологию Just-in-Time в системе продажи.
Розглянуто проблеми використання сучасних IT технологій (в даному випадку Інтернету) для покращення обслуговування клієнтів у логістичній системі обслуговування. Впровадженням сучасних рішень у інтернет–торгівлю досліджувана компанія досягла кращого обслуговування і отримала змогу застосувати технологію Just-in-Time у системі продажу.

Опис

Теми

Применение методов и средств моделирования

Цитування

IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards / J. Nowakowska-Grunt // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 5. — С. 99-108. — Бібліогр.: 17 назв. — рос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced