Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.)

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут історії України НАН України

Анотація

У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. – період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства.
The article presents socio-cultural reference of entrepreneurs of Ukraine in the last third of XIX – early XX, the period, when because of new economical situation, members of industrial-commercial stratum become important subject of social work, which was connected with important stage of educational-cultural progression, development of charity and sponsorship.

Опис

Теми

Історичні студії

Цитування

Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) / Т.М. Ніколаєва // Український історичний журнал. — 2011. — № 3. — С. 95-107. — Бібліогр.: 34 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced