Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх кластерів. Запропоновано організаційну схему учасників освітнього кластера.
Рассмотрено значение цифрового маркетинга в условиях глобализации. Дано определение образовательного кластера. Определены преимущества образовательного кластера. Показана зависимость конкурентных преимуществ образовательных услуг от эффективного применения цифрового маркетинга. Раскрыта сущность дуального образования в пределах образовательных кластеров. Предложена организационная схема участников образовательного кластера.
The signification of the digital marketing is considered in the conditions of globalization. Determination of educational cluster is given. Advantages of educational cluster are certain. Dependence of competitive edges of educational services is shown on effective application of the digital marketing. Essence of dual education is exposed within the limits of educational clusters. The organizational chart of participants of educational cluster is offered.

Опис

Теми

Наукові статті

Цитування

Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced