Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи партнерських взаємозв'язків, формування яких є запорукою ефективності функціонування туристичних підприємств.
Исследованы тенденции функционирования отечественных туристических предприятий, доказана необходимость налаживания партнерского взаимодействия между ними в условиях глобализации и интернационализации национального рынка. Проанализирован процесс создания и реализации туристических продуктов, выявлены основные типы партнерских взаимосвязей, формирование которых является залогом эффективности функционирования туристических предприятий.
Исследованы тенденции функционирования отечественных туристических предприятий, доказана необходимость налаживания партнерского взаимодействия между ними в условиях глобализации и интернационализации национального рынка. Проанализирован процесс создания и реализации туристических продуктов, выявлены основные типы партнерских взаимосвязей, формирование которых является залогом эффективности функционирования туристических предприятий.
Опис
Теми
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Цитування
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.