Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Метою статті є здійснення філософсько-освітнього аналізу людиномірності сучасного знання, визначення його місця та ролі у трансформаційних процесах сучасного освітнього простору.

Опис

Теми

Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ

Цитування

Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання / Г.Г. Тараненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 173-175. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced