Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Метою статті є побудова системи управління взаємовідносинами промислового підприємства зі
споживачами на засадах маркетингу взаємовідносин, який являє собою цілісну систему методів та
інструментів, спрямованих на реалізацію стратегічних і тактичних заходів при формуванні та управлінні.
Опис
Теми
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Цитування
Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами / І.І. Мироненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 62-64. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.