Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
В статье устанавливается роль литературы в контексте гуманитаризации
образования и особая функция общеобразовательного предмета «зарубежная
литература». Опираясь на позицию авторитетных ученых – литературоведов, автор
доказывает актуальность культурологического подхода к изучению зарубежной
литературы, при этом библеровская концепция диалога культур рассматривается как
методологическое основание нового предмета. В статье также ставится акцент на
особой роли контактно-генетических связей зарубежной и украинской литератур и
актуальности компаративистики – науки, которая, по мнению специалистов, будет
определять в дальнейшем методику преподавания литературы.
У статті з’ясовується роль літератури в контексті гуманітаризації освіти і особлива функція нового загальноосвітнього предмета “Зарубіжна література”. Спираючись на позицію авторитетних вчених-літературознавців, автор доводить актуальність культурологічного підходу до вивчення зарубіжної літератури, при цьому біблерівська концепція діалогу культур розглядається як методологічна засада нового предмета. У статті також акцентується особлива роль контактно- генетичних зв’язків зарубіжної та української літератур і актуальність компаративістики – науки, яка на думку фахівців, дедалі більше визначатиме методику викладання літератури.
The article states the role of literature in the context of education humanitarization and a special function of the optional subject «Foreign literature». Basing on the position of wellknown scientists-studying literature the author proves the actualization of culturilogical approach to studying of foreign literature. In this respect Biblerov`s conception of dialogue of cultures is viewed as methodological base of the new subject. The article puts an accent on the specific role of contact-genetic connections between Foreign and Ukrainian literature and on actualization of Comparativistics – a science which in the scientists` opinion, will define the further methods of teaching literature.
У статті з’ясовується роль літератури в контексті гуманітаризації освіти і особлива функція нового загальноосвітнього предмета “Зарубіжна література”. Спираючись на позицію авторитетних вчених-літературознавців, автор доводить актуальність культурологічного підходу до вивчення зарубіжної літератури, при цьому біблерівська концепція діалогу культур розглядається як методологічна засада нового предмета. У статті також акцентується особлива роль контактно- генетичних зв’язків зарубіжної та української літератур і актуальність компаративістики – науки, яка на думку фахівців, дедалі більше визначатиме методику викладання літератури.
The article states the role of literature in the context of education humanitarization and a special function of the optional subject «Foreign literature». Basing on the position of wellknown scientists-studying literature the author proves the actualization of culturilogical approach to studying of foreign literature. In this respect Biblerov`s conception of dialogue of cultures is viewed as methodological base of the new subject. The article puts an accent on the specific role of contact-genetic connections between Foreign and Ukrainian literature and on actualization of Comparativistics – a science which in the scientists` opinion, will define the further methods of teaching literature.
Опис
Теми
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Цитування
Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ / І.Б. Слоневська // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 130-132. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.