Особенности проявления лексико-семантической интерференции при обучении русскому языку
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Данная статья посвящена проблеме лексико-семантической интерференции
родственных языков, в основе которой лежит явление межъязыковой омонимии. Само
несовпадение компонентов плана содержания при схожести способов их выражения
является объективной основой для возникновения интерференции на лексическом уровне.
В статье также рассматриваются отношения, которые устанавливаются билингвом
между элементами планов высказывания двух языков, и в рамках этих отношений
указываются закономерности возникновения языковых ошибок в языке билингвов.
Дана стаття присвячена проблемі лексико-семантичної інтерференції споріднених мов, в основі якої лежить явище міжмовної омонімії. Саме неспівпадання компонентів плану змісту при схожості засобів їх вираження є об’єктивною основою для виникнення інтерференції на лексичному рівні. У статті також розглядаються відношення, які встановлюються білінгвом між елементами планів висловлення двох мов, і в рамках цих відносин визначаються закономірності виникнення мовних помилок у мові білінгвів.
This article is devoted to the problem of lexico-semantic interferention of related languages which is based on interlanguage homonymy phenomenon. The incompatiability of the components of the plan of content with similarity of the way of their representation is an objective base for appearance of interferention on the lexical level. The article also deals with relationships witch are established by a bylinguism between the elements of the plans of utterance in 2 languages and on condition of these relationships tendencies of development of linguistic mistakes in bylingvs` language are highlighted.
Дана стаття присвячена проблемі лексико-семантичної інтерференції споріднених мов, в основі якої лежить явище міжмовної омонімії. Саме неспівпадання компонентів плану змісту при схожості засобів їх вираження є об’єктивною основою для виникнення інтерференції на лексичному рівні. У статті також розглядаються відношення, які встановлюються білінгвом між елементами планів висловлення двох мов, і в рамках цих відносин визначаються закономірності виникнення мовних помилок у мові білінгвів.
This article is devoted to the problem of lexico-semantic interferention of related languages which is based on interlanguage homonymy phenomenon. The incompatiability of the components of the plan of content with similarity of the way of their representation is an objective base for appearance of interferention on the lexical level. The article also deals with relationships witch are established by a bylinguism between the elements of the plans of utterance in 2 languages and on condition of these relationships tendencies of development of linguistic mistakes in bylingvs` language are highlighted.
Опис
Теми
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Цитування
Особенности проявления лексико-семантической интерференции при обучении русскому языку / Е.А. Наимова // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 127-129. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.