Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України

Анотація

Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії.
The article considers modern approaches to advertising automobiles, namely the communicative strategies, terminology, new graphical decisions, argumentation characteristics.

Опис

Теми

Цитування

Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced