Ролевая игра как средство обучения иноязычной лексике детей дошкольного возраста

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

The article dwells upon the problem of teaching pre-school children English vocabulary. Situation-based role-plays are suggested as a complex of activities to attain rational methodological organisation of the teaching process. Activities are sequenced in three stages, combined as a series of lessons on a separate topic. Illustrative examples and recommendations on conducting lessons are provided.

Опис

Теми

Факультет иностранной филологии. Проблемы современного языкознания

Цитування

Ролевая игра как средство обучения иноязычной лексике детей дошкольного возраста / А.И. Каменский, И.Б. Каменская // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 42. — С. 71-74. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced