Метод пошагового конструирования для составления расписания занятий в учебных заведениях
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
Анотація
Рассмотрен метод и алгоритм решения задачи составления расписания занятий в учебном заведении со стандартной неделей. Предложенный алгоритм позволяет за конечное число шагов, определяемое количеством занятий и структурой учебной недели, предложить приемлемый вариант расписания. При этом учитываются организационные, методические и психофизиологические требования. Качество расписания, составленного по предложенному алгоритму, в среднем не ниже 0,65%.
Розглянуто метод та алгоритм розв’язання задачі складання розкладу занять в учбовому закладі зі стандартним тижнем. Запропонований алгоритм дозволяє за скінченне число кроків, які визначаються кількістю занять та структурою учбового тижня, запропонувати прийнятний варіант розкладу. При цьому враховуються організаційні, методичні і психофізіологічні вимоги. Якість розкладу, складеного за запропонованим алгоритмом, в середньому не нижче 0,65.
A method and an algorithm for solving a timetable problem for educational institutions with a standard week are proposed. The algorithm makes it possible to achieve an acceptable version of timetable via a finite number of steps determined by the number of lessons and the educational week structure. Organizational, methodical and psychophysiological requirements are taken into account. The quality of timetables built using the proposed algorithm is not less than 0.65 on average.
Розглянуто метод та алгоритм розв’язання задачі складання розкладу занять в учбовому закладі зі стандартним тижнем. Запропонований алгоритм дозволяє за скінченне число кроків, які визначаються кількістю занять та структурою учбового тижня, запропонувати прийнятний варіант розкладу. При цьому враховуються організаційні, методичні і психофізіологічні вимоги. Якість розкладу, складеного за запропонованим алгоритмом, в середньому не нижче 0,65.
A method and an algorithm for solving a timetable problem for educational institutions with a standard week are proposed. The algorithm makes it possible to achieve an acceptable version of timetable via a finite number of steps determined by the number of lessons and the educational week structure. Organizational, methodical and psychophysiological requirements are taken into account. The quality of timetables built using the proposed algorithm is not less than 0.65 on average.
Опис
Теми
Проблеми прийняття рішень і управління в економічних, технічних, екологічних і соціальних системах
Цитування
Метод пошагового конструирования для составления расписания занятий в учебных заведениях / В.П. Симоненко, С.И. Симоненко // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2008. — № 4. — С. 76-85. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.