Будівництво Дніпровського мосту (міст А. Є. Струве ) на Курсько-Київській залізниці 1868–1870 рр.
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут історії України НАН України
Анотація
У статті розкривається соціально-економічне значення спорудження Дніпровського мосту Курсько-
Київської та Києво-Балтськоїзалізниць, а також висвітлюється роль військового інженера А.Є. Струве
у будівництві однієї із найбільших переправ через ріку.
В статье раскрывается социально-экономическое значение сооружения Днепровского моста для Курско-Киевской и Киево-Балтской железных дорог, а также освещается роль военного инженера А.Е. Струве в строительстве моста.
In the article there probed a problem question of mutual use of the Kiev railway station by the Kursk-Kiev Railway and Kiev-Baltic Railway through introduction to exploitation of railway Dnipro bridge. There is also showed the role of military engineer A.E. Struve in the construction of the bridge.
В статье раскрывается социально-экономическое значение сооружения Днепровского моста для Курско-Киевской и Киево-Балтской железных дорог, а также освещается роль военного инженера А.Е. Струве в строительстве моста.
In the article there probed a problem question of mutual use of the Kiev railway station by the Kursk-Kiev Railway and Kiev-Baltic Railway through introduction to exploitation of railway Dnipro bridge. There is also showed the role of military engineer A.E. Struve in the construction of the bridge.
Опис
Теми
Історія України у світлі регіональних досліджень
Цитування
Будівництво Дніпровського мосту (міст А. Є. Струве ) на Курсько-Київській залізниці 1868–1870 рр. / О. Кривопішин // Краєзнавство. — 2012. — № 4. — С. 164-169. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.