Стратегічні позиції підприємств хімічного комплексу в умовах турбулентності
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Анотація
Сучасна хімічна індустрія, будучи складним і багатогранним середовищем, вимагає злагодженості організаційних структур, які, в умовах кризових явищ, повинні мати чітку стратегію виживання і розвитку. Маркетинг в даному випадку, стає не тільки ключем до успішного просування продукції на В2В ринок, але і активно впливає на створення стратегічної спрямованості хімічного комплексу України.
Современная химическая индустрия, являясь сложной и многогранной средой, требует слаженности организационных структур, которые, в условиях кризисных явлений, должны иметь четкую стратегию выживания и развития. Маркетинг в данном случае, становится не только ключом к успешному продвижению продукции на В2В рынок, но и активно влияет на создание стратегической направленности химического комплекса Украины.
Современная химическая индустрия, являясь сложной и многогранной средой, требует слаженности организационных структур, которые, в условиях кризисных явлений, должны иметь четкую стратегию выживания и развития. Маркетинг в данном случае, становится не только ключом к успешному продвижению продукции на В2В рынок, но и активно влияет на создание стратегической направленности химического комплекса Украины.
Опис
Теми
Стратегії розвитку підприємства в умовах ринкової економіки
Цитування
Стратегічні позиції підприємств хімічного комплексу в умовах турбулентності / О.О. Шубін // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 65-70. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.