Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Анотація
В статті удосконалено атрибутивну модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства на основі системного аналізу у залежності від методу пізнання дійсності та ступеню залучення споживача у процес прийняття рішень.
В статье усовершенствована атрибутивная модель формирования информационных потоков товарной политики предприятия на основе системного анализа в зависимости от метода познания реальности и степени вовлеченности потребителя в процесс принятия решений.
В статье усовершенствована атрибутивная модель формирования информационных потоков товарной политики предприятия на основе системного анализа в зависимости от метода познания реальности и степени вовлеченности потребителя в процесс принятия решений.
Опис
Теми
Розвиток сучасних інформаційних технологій
Цитування
Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства / Я.А. Полякова // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 164-167. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.