Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга)
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Анотація
У статті виконаний аналіз методологічних аспектів ринкових мереж і стратегії маркетинг-мікса в структурі ринкової мережі. Дано обґрунтування використання мережевих підходів на рівні мезо- і мікрорівнів маркетингу інновацій.
В статье выполнен анализ методологических аспектов рыночных сетей и стратегии маркетинг-микса в структуре рыночной сети. Дано обоснование использования сетевых подходов на уровне мезо- и микроуровней маркетинга инноваций.
В статье выполнен анализ методологических аспектов рыночных сетей и стратегии маркетинг-микса в структуре рыночной сети. Дано обоснование использования сетевых подходов на уровне мезо- и микроуровней маркетинга инноваций.
Опис
Теми
Нові економічні системи в сучасних умовах
Цитування
Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга) / С.А. Маковецкий // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 219-225. — Бібліогр.: 16 назв. — рос.