Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіко-правових досліджень НАН України

Анотація

В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію.
В статье рассматриваются основные проблемы, которые существуют в подготовке рекламодателем брифа как технического задания для рекламного агентства. Предложены оптимальная структура и содержание брифа, что позволит агентству разработать эффективную рекламную или маркетинговую коммуникационную кампанию.

Опис

Теми

Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг

Цитування

Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced