Consumer Decision Making on the Web

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

This article investigates a key aspect of online consumer decision making - the impact of the electronic environment on the abilities of buyers. The main task of this research is to understand how certain features of electronic environments have a positive effect on the abilities of consumers to make better decisions, and identify information-processing strategies that would allow consumers to make better quality decisions while shopping on the web.
У статті досліджено ключовий аспект прийняття рішень споживача онлайн, а саме вплив електронного середовища на здатність покупців. Основним завданням дослідження є розуміння того, як деякі функції електронних середовищ надають позитивний вплив на здатність споживачів приймати більш обґрунтовані рішення, а також визначення стратегій обробки інформації, які дозволять споживачам приймати більш зважені рішення при здійсненні покупок в Інтернеті.
В данной статье исследуется ключевой аспект принятия решений потребителя онлайн, а именно влияние электронной среды на способности покупателей. Основной задачей данного исследования является понимание того, как некоторые функции электронных сред оказывают положительное влияние на способность потребителей принимать более обоснованные решения, а также определение стратегий обработки информации, которые позволят потребителям принимать более взвешенные решения при совершении покупок в Интернете.

Опис

Теми

Marketing

Цитування

Consumer Decision Making on the Web / T.G. Kucheruk, M.V. Arkhypov, G.O. Burlachenko // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 126–131. — Бібліогр.: 22 назв. — англ.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced