Продовження ресурсу деталей силових установок авіаційної наземної техніки в умовах експлуатації
Завантаження...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України
Анотація
Розглянуто питання продовження ресурсу та відновлення деталей циліндропоршневої групи двигунів внутрішнього згоряння. Розроблено методику моделювання умов роботи пари «канавка–кільце» двигунів і проведено дослідження зносостійкості алюмінієвого стопу Ал-25 з електроіскровими покриттями різного складу в парі з леґованою хромом сталлю в умовах високотемпературного фретинґ-процесу. Визначено оптимальні режими зміцнювального оброблення канавок для поршневих кілець поршнів двигунів внутрішнього згоряння.
Рассмотрены вопросы продления ресурса и восстановления деталей цилиндропоршневой группы двигателей внутреннего сгорания. Разработана методика моделирования условий работы пары «канавка–кольцо» двигателей и проведено исследование износостойкости алюминиевого сплава Ал-25 с электроискровыми покрытиями различного состава в паре с легированной хромом сталью в условиях высокотемпературного фреттинг-процесса. Определены оптимальные режимы упрочняющей обработки канавок для поршневых колец поршней двигателей внутреннего сгорания.
The problems of resource extension and recovery of the piston–cylinder parts of internal combustion engines are considered. A method for modelling working conditions of pair ‘groove–ring’ of motors is developed, and durability of aluminium Al-25 alloy with electrospark coatings of different composition paired with a chromium alloyed steel under high-temperature fretting process is carried out. Optimum modes of hardening treatment for piston ring grooves of pistons of internal combustion engines are determined.
Рассмотрены вопросы продления ресурса и восстановления деталей цилиндропоршневой группы двигателей внутреннего сгорания. Разработана методика моделирования условий работы пары «канавка–кольцо» двигателей и проведено исследование износостойкости алюминиевого сплава Ал-25 с электроискровыми покрытиями различного состава в паре с легированной хромом сталью в условиях высокотемпературного фреттинг-процесса. Определены оптимальные режимы упрочняющей обработки канавок для поршневых колец поршней двигателей внутреннего сгорания.
The problems of resource extension and recovery of the piston–cylinder parts of internal combustion engines are considered. A method for modelling working conditions of pair ‘groove–ring’ of motors is developed, and durability of aluminium Al-25 alloy with electrospark coatings of different composition paired with a chromium alloyed steel under high-temperature fretting process is carried out. Optimum modes of hardening treatment for piston ring grooves of pistons of internal combustion engines are determined.
Опис
Теми
Физика прочности и пластичности
Цитування
Продовження ресурсу деталей силових установок авіаційної наземної техніки в умовах експлуатації / М.Ф. Дмитриченко, В.В. Варюхно, А.В. Кулініч, А.Г. Довгаль, В.П. Коба // Металлофизика и новейшие технологии. — 2017. — Т. 39, № 1. — С. 69-81. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
.