Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
Анотація
Описано ієрархічно-мережеву модель навчального Web-контенту Tree-Net для підтримки безперервного навчання на основі управління знаннями. Розглянуто ієрархічні, бінарні і групові зв’язки між елементами контенту, які служать для його структурування і каталогізації, а також реалізації повторного використання, пошуку тематично-асоціативного контенту і побудови персонального навчального середовища.
Описана иерархически-сетевая модель учебного Web-контента Tree-Net для піддержки непрерывного обучения на основе управления знаниями. Рассмотрены иерархические, бинарные и групповые связи между элементами контента, которые служат для структурирования и каталогизации Web-контента, реализации повторного использования, поиска тематикоассоциативного контента и построения персональной среды обучения.
The article represents a hierarchical network model of learning Web-content for support to on-going learning on the basis of knowledge management. Hierarchical, binary and group relations among the content elements are described, which serve for structuring and cataloguing the Webcontent, its reusing, searching for thematic and associative content and building a personal learning environment.
Описана иерархически-сетевая модель учебного Web-контента Tree-Net для піддержки непрерывного обучения на основе управления знаниями. Рассмотрены иерархические, бинарные и групповые связи между элементами контента, которые служат для структурирования и каталогизации Web-контента, реализации повторного использования, поиска тематикоассоциативного контента и построения персональной среды обучения.
The article represents a hierarchical network model of learning Web-content for support to on-going learning on the basis of knowledge management. Hierarchical, binary and group relations among the content elements are described, which serve for structuring and cataloguing the Webcontent, its reusing, searching for thematic and associative content and building a personal learning environment.
Опис
Теми
Прогресивні інформаційні технології, високопродуктивні комп’ютерні системи
Цитування
Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням / С.В. Титенко, О.О. Гагарін // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2009. — № 1. — С. 74-86. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.