Теоретичні і методичні засади використання художньої літератури на уроках історії України у 9 класі (на прикладі вивчення теми "Російсько-французька війна 1812 р. і Україна")

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут історії України НАН України

Анотація

У статті розкрито методичні прийоми використання творів художньої літератури, українських народних дум та історичних пісень для підвищення ефективності засвоєння історичного матеріалу і максимальної організації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії України.
В статье раскрыто методические приемы использования произведений художественной литературы, украинских народных дум и исторических песен для повышения эффективности усвоения исторического материала и максимальной организации познавательной деятельности учащихся на уроках истории Украины.
In the article the methodical principles of use the imaginative literature and Ukrainian folk songs and historical songs on the example of researching the subject of «Russian-French War in 1812 and Ukraine» for the improving the way to understanding the historical basis and organization the best cognitive activity of pupils on the Ukrainian history classes are showed.

Опис

Теми

Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції "Вітчизняна війна 1812 р. і Україна: погляд крізь віки", Вітчизняна війна 1812 р. в контексті сучасної педагогіки

Цитування

Теоретичні і методичні засади використання художньої літератури на уроках історії України у 9 класі (на прикладі вивчення теми "Російсько-французька війна 1812 р. і Україна") / Н.І. Загребельна, В.М. Ухаль // Проблеми історії України ХІХ – початку ХХ ст.: Зб. наук. пр. — 2013. — Вип. 21. — С. 290-300. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced