Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
Анотація
Переваги спілкування в електронному просторі визначили сучасну форму
представлення наукового журналу — веб-ресурс. Входження до світових
наукометричних баз даних — обов’язкова нині умова для наукового видання — можливо лише за наявності відповідно структурованого веб-ресурсу.
Журнали, що знехтували сучасними комунікативними можливостями,
втрачають свою читацьку аудиторію й авторський корпус. Повноцінне виконання журналом завдань в умовах насиченості інформаційного простору
потребує формування та реалізації певної видавничої стратегії. У статті визначені основні елементи видавничої стратегії наукового журналу, упровадження яких у практику дасть змогу виданню зміцнювати свій рейтинг.
The advantages of communication in the electronic space have determined the modern form of presentation of a scientific journal - a web resource. Entry into the world of science-computer databases, now a prerequisite for a scientific publication, is only possible if there is a properly structured web resource. Journals, that have neglected modern communicative means, lose their readership and authors. The full implementation of by a journal its tasks in the conditions of the saturation of the information space requires the formation and implementation of a particular publishing strategy. The article outlines the main elements of the publishing strategy of a scientific journal, the introduction of which will allow the publication to strengthen its rating.
The advantages of communication in the electronic space have determined the modern form of presentation of a scientific journal - a web resource. Entry into the world of science-computer databases, now a prerequisite for a scientific publication, is only possible if there is a properly structured web resource. Journals, that have neglected modern communicative means, lose their readership and authors. The full implementation of by a journal its tasks in the conditions of the saturation of the information space requires the formation and implementation of a particular publishing strategy. The article outlines the main elements of the publishing strategy of a scientific journal, the introduction of which will allow the publication to strengthen its rating.
Опис
Теми
Загальні питання діяльності наукового журналу
Цитування
Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі / О.Г. Вакаренко // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 14. — К.: Академперіодика, 2017. — С. 18-23. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.