Історія впровадження методики використання інформаційних ресурсів у практику навчання історії у вітчизняних школах на рубежі ХІХ–ХХ ст.

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Центр пам’яткознавства НАН України і УТОПІК

Анотація

У статті розглядається питання впровадження на рубежі ХІХ–ХХ ст. методики використання інформаційних ресурсів у процесі навчання історії у вітчизняних школах. Автор аналізує погляди тогочасних методистів та дидактистів стосовно впровадження реального та реферативного методів навчання, використання хрестоматій, які давали можливість активізувати діяльність учнів з формування умінь використовувати інформаційні ресурси.
В статье рассматривается вопрос внедрения на рубеже XIX–ХХ ст. методики использования информационных ресурсов в процессе обучения истории в отечественных школах. Автор анализирует взгляды методистов и дидактистов того времени по внедрению реального и реферативного методов обучения, использования хрестоматий, позволявших активизировать деятельных учащихся на формирование умений использовать информационные ресурсы.
This paper discusses the implementation at the turn of the nineteenth and twentieth centuries, the method using information resources in teaching history in local schools. The author analyzes the views of contemporary trainers and didactic on the implementation of real and abstract teaching methods, the use of readers, which made it possible to increase participation of students from forming abilities to use information resources.

Опис

Теми

Нова історія

Цитування

Історія впровадження методики використання інформаційних ресурсів у практику навчання історії у вітчизняних школах на рубежі ХІХ–ХХ ст. / А.П. Гриценко // Сіверщина в історії України: Зб. наук. пр. — К.: Глухів, 2014. — Вип. 7. — С. 249-252. — Бібліогр.: 30 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced