Моделювання фрикційного нагрівання під час гальмування
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
Анотація
Отримано аналітичний розв’язок нестаціонарної теплової задачі тертя для двох півпросторів з узагальненими крайовими умовами Дж. Барбера за сталої питомої потужності тертя. На його основі за допомогою формули Дюамеля побудовано розв’язок теплової задачі тертя під час гальмування зі сталим сповільненням. Для фрикційної пари чавун–металокераміка досліджено вплив коефіцієнтів термічної провідності контакту та розподілу теплових потоків на температурне поле трибосистеми.
Получено аналитическое решение нестационарной тепловой задачи трения для двух полупространств с обобщенными граничными условиями Дж. Барбера при постоянной удельной мощности трения. На его основании с помощью формулы Дюамеля построено решение тепловой задачи трения при торможении с постоянным замедлением. Для фрикционной пары чугун–металокерамика исследовано влияние коэффициентов термической проводимости контакта и распределения тепловых потоков на температурное поле трибосистемы.
The analytical solution of a non-stationary thermal problem of friction for two semi-spaces with J. Barber generalized boundary conditions at the constant value of the specific capacity of friction was obtained. On the basis of this solution by means of Duhamel formula the corresponding solution of a thermal friction problem during braking with constant retardation was constructed. For a friction couple cast iron-metal ceramic the influence of the coefficients of thermal conductivity of the contact and distribution of the heat fluxes on the temperature field in tribosystem was investigated.
Получено аналитическое решение нестационарной тепловой задачи трения для двух полупространств с обобщенными граничными условиями Дж. Барбера при постоянной удельной мощности трения. На его основании с помощью формулы Дюамеля построено решение тепловой задачи трения при торможении с постоянным замедлением. Для фрикционной пары чугун–металокерамика исследовано влияние коэффициентов термической проводимости контакта и распределения тепловых потоков на температурное поле трибосистемы.
The analytical solution of a non-stationary thermal problem of friction for two semi-spaces with J. Barber generalized boundary conditions at the constant value of the specific capacity of friction was obtained. On the basis of this solution by means of Duhamel formula the corresponding solution of a thermal friction problem during braking with constant retardation was constructed. For a friction couple cast iron-metal ceramic the influence of the coefficients of thermal conductivity of the contact and distribution of the heat fluxes on the temperature field in tribosystem was investigated.
Опис
Теми
Цитування
Моделювання фрикційного нагрівання під час гальмування / О. Євтушенко, М. Куцєй, Ол. Євтушенко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2012. — Т. 48, № 5. — С. 27-33. — Бібліогр.: 17 назв. — укp.