Специфіка моделювання художньої свідомості в новелі В. Підмогильного “Іван Босий”
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Анотація
У статті розкрито специфіку моделювання художньої свідомості в новелі В. Підмогильного
“Іван Босий”. Доведено, що основним принципом, за яким розгортається художнє мислення
автора, є принцип зіставлення, що реалізується на жанрово-композиційному, ідейно-стильовому
та художньо-образному рівнях твору.
The paper focuses on the specific modeling of artistic consciousness in Valeryan Pidmohylny’s short story “Ivan Bosy”. The author argues that the writer’s artistic thinking is based upon juxtaposition carried out on the levels of genre, composition, ideology, style, and imagery.
В статье раскрыто своеобразие моделирования художественного сознания в новелле В. Пидмогильного “Иван Босый”. Доказано, что главным принципом разворачивания художественного мышления автора является принцип антитетичности. Он реализуется на жанрово-композиционном, идейно-стилевом и художественно-образном уровнях произведения.
The paper focuses on the specific modeling of artistic consciousness in Valeryan Pidmohylny’s short story “Ivan Bosy”. The author argues that the writer’s artistic thinking is based upon juxtaposition carried out on the levels of genre, composition, ideology, style, and imagery.
В статье раскрыто своеобразие моделирования художественного сознания в новелле В. Пидмогильного “Иван Босый”. Доказано, что главным принципом разворачивания художественного мышления автора является принцип антитетичности. Он реализуется на жанрово-композиционном, идейно-стилевом и художественно-образном уровнях произведения.
Опис
Теми
ХХ століття
Цитування
Специфіка моделювання художньої свідомості в новелі В. Підмогильного “Іван Босий” / Н. Мафтин // Слово і Час. — 2011. — № 9. — С. 59-63. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.