Психофізіологічні засади монтажу як засобу художнього впливу в літературі й кіно
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Анотація
Обґрунтовано психофізіологічні засади монтажу як виражального засобу в літературі і
кіномистецтві. Їх функціональність продемонстрована на прикладі аналізу поезії Тараса Шевченка
“І досі сниться: під горою…”
The paper focuses on psycho-physiological principles of montage as an expressive means of literary and cinematic works. Its functional possibilities are exemplified by the analysis of Taras Shevchenko’s poem And Still I Dream: Beneath the Mountain.
Обосновываются психофизиологические основы монтажа как выразительного средства в литературе и киноискусстве. Их функциональность продемонстрирована на примере стихотворения Тараса Шевченко “І досі сниться: під горою…”
The paper focuses on psycho-physiological principles of montage as an expressive means of literary and cinematic works. Its functional possibilities are exemplified by the analysis of Taras Shevchenko’s poem And Still I Dream: Beneath the Mountain.
Обосновываются психофизиологические основы монтажа как выразительного средства в литературе и киноискусстве. Их функциональность продемонстрирована на примере стихотворения Тараса Шевченко “І досі сниться: під горою…”
Опис
Теми
Питання теоретичні
Цитування
Психофізіологічні засади монтажу як засобу художнього впливу в літературі й кіно / А. Мазурак // Слово і Час. — 2012. — № 6. — С. 9-18. — Бібліогр.: 17 назв. — укp.