Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім "Академперіодика" НАН України

Анотація

З використанням методів CRM (управління відносин з клієнтом) і SWOT- аналізу запропоновано механізм захоплення інформаційного ринку міжнародним науковим журналом Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. Відповідно до запропонованих механізмів виділено чотири основні напрями діяльності: науково-технічний, маркетингово-товарний, привабливість для читачів і розповсюдження журналу на ринку. Показано, що для успішного розповсюдження журналу на ринку мають бути забезпечені: якість журналу, тобто кваліфікація рецензентів, корисність інформації, входження до світових наукометричних баз даних, наприклад Scopus та Web of Science; робота з авторами; популяризаційні PR-заходи; заохочення авторів до співпраці та збуту для поширення журналу. Для досягнення поставлених цілей просування сучасного наукового журналу на ринок потрібна кропітка, наполеглива та злагоджена робота як видавничої ради, так і редакційної колегії.
Using the CRM methods (customer relationship management) and the SWOT analysis a catch mechanism of the information market is proposed by International Journal of Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. According to the proposed mechanism, four main directions of activity are highlighted: scientific and technical, marketing and goods, attractiveness for readers and journal distribution on the market. It is shown that the successful distribution of the journal on the market requires carrying out the following work: (i) the quality of the journal, which includes qualified reviewers usefulness of the information entering the world scientific-metric databases such as Scopus and Web of Science, (ii) work with authors, (iii) popularization of PR events, (iv) encouraging authors to collaborate and marketing to journal dissemination. Promoting a modern scientific journal on the market requires painstaking, persistent and coordinated work of both the publishing board and the editorial board.

Опис

Теми

Загальні питання діяльності наукового журналу

Цитування

Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом / П.С. Смертенко, В.С. Солнцев // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 16. — К.: Академперіодика, 2019. — С. 37-45. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced