Вербально-зоровий “театр” Емми Андієвської: до проблеми психології творчості
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Анотація
У статті розкрито специфіку психології творчості Емми Андієвської, простежено візуальну
“риторику” її індивідуальної репрезентації картини світу як синтезу/дифузії реального та
ірреального, з'ясовано антропологічний вимір інобуття в її художньо-образній системі.
Інтермедіальний інваріант антропології інобуттєвості мисткині проінтерпретовано в контексті
сюрреалізму й визначено як надрозумовий асоціативний автоматизм духовної концентрації.
The paper discovers the specifics of the psychology of Emma Andiyevska’s works, traces the visual ‘rhetoric’ of the artist’s world view as a synthesis / diffusion of the real and irreal, and elucidates the anthropological dimension of alternative existence in her artistic figurative system. The interdimensional invariant of anthropology of the artist’s alternative existence is interpreted as an intentional associative automatism of spiritual concentration.
В статье раскрывается специфика психологии творчества Эммы Андиевской, прослеживается визуальная “риторика” ее индивидуальной картины мира как синтеза/диффузии реального и ирреального, выяснено антропологическое измерение инобытия в его художественно-образной системе. Интермедиальный инвариант антропологии инобытийного этой творческой личности проинтерпретировано как сверхумный ассоциативный автоматизм духовной концентрации.
The paper discovers the specifics of the psychology of Emma Andiyevska’s works, traces the visual ‘rhetoric’ of the artist’s world view as a synthesis / diffusion of the real and irreal, and elucidates the anthropological dimension of alternative existence in her artistic figurative system. The interdimensional invariant of anthropology of the artist’s alternative existence is interpreted as an intentional associative automatism of spiritual concentration.
В статье раскрывается специфика психологии творчества Эммы Андиевской, прослеживается визуальная “риторика” ее индивидуальной картины мира как синтеза/диффузии реального и ирреального, выяснено антропологическое измерение инобытия в его художественно-образной системе. Интермедиальный инвариант антропологии инобытийного этой творческой личности проинтерпретировано как сверхумный ассоциативный автоматизм духовной концентрации.
Опис
Теми
Час теперішній
Цитування
Вербально-зоровий “театр” Емми Андієвської: до проблеми психології творчості / Л. Тарнашинська // Слово і Час. — 2018. — № 2. — С. 67-79. — Бібліогр.: 28 назв. — укp.