Функції образу уявного друга в дитячій літературі (на прикладі творчості Астрід Ліндгрен та Міри Лобе)
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Анотація
Проблема конфликтов и недоразумений в общении детей и взрослых не нова. Ученые предлагают разные пути ее решения. Не обошли своим вниманием этой проблемы и писатели, создающие художественные тексты для детей. Они предложили обществу образ воображаемого друга, как один из принципов социологизации ребенка в обществе.
The problem of conflicts and misunderstanding of children and adults is not new. Scholars propose different ways of its solution. This problem is also in the field of vision writers which create art works for children. They introduced the character of imaginative friend as one of the principles of a child’s socialization in society.
The problem of conflicts and misunderstanding of children and adults is not new. Scholars propose different ways of its solution. This problem is also in the field of vision writers which create art works for children. They introduced the character of imaginative friend as one of the principles of a child’s socialization in society.
Опис
Теми
Дослідження дитячої літератури: сучасні інтерпретаційні стратегії
Цитування
Функції образу уявного друга в дитячій літературі (на прикладі творчості Астрід Ліндгрен та Міри Лобе) / А.М. Мартинець // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XX. — С. 466-474. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.