Вивчення преси як складова навчально-виховного процесу в школі
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Анотація
У статті аналізуються методи формування критичного мислення у дітей та юнацтва в процесі сприймання масовоінформаційної продукції, а також основні завдання й напрями медіаосвіти.
В статье анализируются методы формирования критического мышления у детей и юношества в процессе восприятии массово-информационной продукции, а также основные задачи и направления медиаобразования.
Methods of the shaping the critical thinking of children and youth at perception mass media product, as well as main problems and directions media education are analyzed in the article. Keywords: media education, мedia culture, mass-media, study of the media.
В статье анализируются методы формирования критического мышления у детей и юношества в процессе восприятии массово-информационной продукции, а также основные задачи и направления медиаобразования.
Methods of the shaping the critical thinking of children and youth at perception mass media product, as well as main problems and directions media education are analyzed in the article. Keywords: media education, мedia culture, mass-media, study of the media.
Опис
Теми
Дитяча література в контексті медіа та інших видів мистецтва
Цитування
Вивчення преси як складова навчально-виховного процесу в школі / В.М. Гвоздєв // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 317-323. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.