Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»

Анотація

Удосконалено маркетинговий механізм управління аграрним підприємством на основі впровадження екологічного маркетингу. Обґрунтовано місце, завдання і функції екологічного маркетингу в системі інтегрованого еколого-економічного управління.
Improved marketing mechanism of agricultural enterprise through the introduction of environmental marketing. Grounded place, tasks and functions of environmental marketing in integrated environmental and economic management.

Опис

Теми

Цитування

Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств / О.І. Шкуратов, І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2012. — С. 214-218. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced