Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
Анотація
Удосконалено методичні підходи до формування екологічного менеджменту, які враховують цілі екологічного маркетингу на всіх стадіях життєвого циклу продукції і дають змогу вирішити комплекс завдань із гарантування еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку.
Improved methodological approaches to environmental management that take into account environmental marketing goals at all stages of product life cycle and can solve complex problems in the area of ecological-economic security of agri-food markets.
Усовершенствованы методические подходы к формированию экологического менеджмента, учитывающие цели экологического маркетинга на всех стадиях жизненного цикла продукции и позволяющие решить комплекс задач по обеспечению эколого-экономической безопасности агропродовольственного рынка.
Improved methodological approaches to environmental management that take into account environmental marketing goals at all stages of product life cycle and can solve complex problems in the area of ecological-economic security of agri-food markets.
Усовершенствованы методические подходы к формированию экологического менеджмента, учитывающие цели экологического маркетинга на всех стадиях жизненного цикла продукции и позволяющие решить комплекс задач по обеспечению эколого-экономической безопасности агропродовольственного рынка.
Опис
Теми
Цитування
Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку / І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2011. — С. 222-227. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.