Теоретико-методологічні положення Тартусько-московської школи

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України

Анотація

Стаття присвячена польській школі літературознавчої семіотики. представлений аналіз зосереджено на критичній рецепції функціоналістської концепції літературознавчих досліджень й теорії літератури. Розвиток польських структурально-семіотичних досліджень представлено передусім як зміну предмета дослідження й реінтерпретацію методологічних положень Тартусько-московської школи.
The article deals with the Polish literary semiotics school. The presented analyses are focus on the critical reception of the functionalist programme of literary research and theory of culture. The development of Polish semiotic-structural literary studies has been elucidates as a shifting the subject matter and as the revision of the methodological assumptions of Tartu-Moscow School.

Опис

Теми

Актуальні питання літературознавства

Цитування

Теоретико-методологічні положення Тартусько-московської школи / В.В. Дуркалевич // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXII. — С. 311-318. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced