Innovations or Illusions? A Review of Sloganization in Language Edu cation Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Aca demic Marketization

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім "Академперіодика" НАН України

Анотація

A Review of Sloganization in Language Education Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Academic Marketization (Edited by: Barbara Schmenk, Stephan Breidbach, and Lutz Kuster). — Multilingual Matters, 2018. — 184 pages.
Рецензія на книгу “Слоганізація дискурсу мовної освіти: концептуальне мислення в епоху академічної маркетизації” (за ред. Б. Шменк, С. Брідбаха, Л. Кюстера). — Multilingual Matters, 2018. — 184 с.
Рецензия на книгу “Слоганизация дискурса языкового образования: концептуальное мышление в эпоху академической маркетизации” (под ред. Б. Шменк, С. Бридбаха, Л. Кюстера). — Multilingual Matters , 2018. — 184 с.

Опис

Теми

Інформаційний розділ

Цитування

Innovations or Illusions? A Review of Sloganization in Language Edu cation Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Aca demic Marketization / O. Ilchenko, Y. Bedrych // Наука та інновації. — 2019. — Т. 15, № 2. — С. 115-116. — англ.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced