Innovations or Illusions? A Review of Sloganization in Language Edu cation Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Aca demic Marketization
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
Анотація
A Review of Sloganization in Language Education Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Academic Marketization
(Edited by: Barbara Schmenk, Stephan Breidbach, and Lutz Kuster). — Multilingual Matters, 2018. — 184 pages.
Рецензія на книгу “Слоганізація дискурсу мовної освіти: концептуальне мислення в епоху академічної маркетизації” (за ред. Б. Шменк, С. Брідбаха, Л. Кюстера). — Multilingual Matters, 2018. — 184 с.
Рецензия на книгу “Слоганизация дискурса языкового образования: концептуальное мышление в эпоху академической маркетизации” (под ред. Б. Шменк, С. Бридбаха, Л. Кюстера). — Multilingual Matters , 2018. — 184 с.
Рецензія на книгу “Слоганізація дискурсу мовної освіти: концептуальне мислення в епоху академічної маркетизації” (за ред. Б. Шменк, С. Брідбаха, Л. Кюстера). — Multilingual Matters, 2018. — 184 с.
Рецензия на книгу “Слоганизация дискурса языкового образования: концептуальное мышление в эпоху академической маркетизации” (под ред. Б. Шменк, С. Бридбаха, Л. Кюстера). — Multilingual Matters , 2018. — 184 с.
Опис
Теми
Інформаційний розділ
Цитування
Innovations or Illusions? A Review of Sloganization in Language Edu cation Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Aca demic Marketization / O. Ilchenko, Y. Bedrych // Наука та інновації. — 2019. — Т. 15, № 2. — С. 115-116. — англ.