Определение вертикальных неровностей железнодорожного пути по результатам измерений ускорений буксовых узлов грузового вагона
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України
Анотація
Работа посвящена развитию подходов к определению фактических неровностей железнодорожного пути. Такие неровности традиционно используются в качестве составляющих входного возмущения при расчетах динамического состояния движущегося экипажа. Целью работы является разработка способа определения неровностей пути, более точного и удобного в применении, чем обработка записей показаний вагона-путеизмерителя.
Роботу присвячено розвитку підходів до визначення фактичних нерівностей залізничної колії. Такі нерівності традиційно використовуються як складові вхідного збурення при розрахунках динамічного стану екіпажу, що рухається. Метою роботи є розробка способу визначення нерівностей колії, більш точного і зручного у використанні, ніж обробка записів показань вагона-колієвимірювача.
This work is devoted to the development of approaches to the determination of the actual irregularities of a railway track. Such irregularities are traditionally used as input disturbance components in the simulation of the dynamic behavior of a moving vehicle. The aim of this work is to develop a track irregularity determination method that would be more accurate and easier in use than the processing of track measurement car records.
Роботу присвячено розвитку підходів до визначення фактичних нерівностей залізничної колії. Такі нерівності традиційно використовуються як складові вхідного збурення при розрахунках динамічного стану екіпажу, що рухається. Метою роботи є розробка способу визначення нерівностей колії, більш точного і зручного у використанні, ніж обробка записів показань вагона-колієвимірювача.
This work is devoted to the development of approaches to the determination of the actual irregularities of a railway track. Such irregularities are traditionally used as input disturbance components in the simulation of the dynamic behavior of a moving vehicle. The aim of this work is to develop a track irregularity determination method that would be more accurate and easier in use than the processing of track measurement car records.
Опис
Теми
Цитування
Определение вертикальных неровностей железнодорожного пути по результатам измерений ускорений буксовых узлов грузового вагона / Л.Г. Лапина // Технічна механіка. — 2019. — № 2. — С. 73-79. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.