Музика–Слово–Уява: рецептивно-естетичне навантаження музичності тексту в „Лісовій пісні” Лесі України
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Анотація
Ідеться про теоретичне осмислення музичності як структурного елемента значеннєвої структури тексту „Лісової пісні” Лесі Українки. Детально проаналізовано складний взаємозв’язок слова і звуків музики у тексті драми, а також їхній вплив на читацьку уяву та сприйняття. Відведено особливу увагу окремим аспектам рецептивної естетики та теорії читацького відгуку.
The paper deals with the theoretical approach to the music as a structural element of the text of “The Forest Song” by Lesia Ukrainka. The article puts special attention on the Reception Aesthetics Theory approach, since the music contributes to establishing elements of uncertainty within the text. It is the ultimate form of the untranslatable and, as such, it partakes of intended deconstruction of language. Music is used as an element of transgression of the rules of the literary text and testifies therefore to a deep crisis in the literary process.
The paper deals with the theoretical approach to the music as a structural element of the text of “The Forest Song” by Lesia Ukrainka. The article puts special attention on the Reception Aesthetics Theory approach, since the music contributes to establishing elements of uncertainty within the text. It is the ultimate form of the untranslatable and, as such, it partakes of intended deconstruction of language. Music is used as an element of transgression of the rules of the literary text and testifies therefore to a deep crisis in the literary process.
Опис
Теми
Рецепція творчості Лесі Українки
Цитування
Музика–Слово–Уява: рецептивно-естетичне навантаження музичності тексту в „Лісовій пісні” Лесі України / М. Зубрицька // Леся Українка і сучасність: Зб. наук. пр. — Луцьк: РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. — Т. 4, кн. 2. — С. 11-23. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.