Оказіональна соціально-політична лексика в сучасних медіатекстах
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут української мови НАН України
Анотація
У мові сучасних мас-медіа джерелом експресії є оказіоналізми.
Пошуки виразності висловлювання зумовлюють появу ситуативних
новотворів – виразних експресивних оказіональних утворень,
які поділяємо на 2 групи: оказіоналізми, що виникли на базі
продуктивних словотвірних типів, і оказіоналізми, утворені
за допомогою непродуктивних типів словотвору. Розглянуто
оказіоналізми, які стосуються суспільно-політичної лексики.
Частина з цих новотворів належить до стилістично нейтральної
лексики, але переважають оказіоналізми розмовного характеру,
часто зі зниженою експресією.
Nonce words is one of the powerful means of the expressiveness in modern mass-media. Ways of expressiveness of language units predetermine. The appearance of situational occasionalisms i.e. expressive occasional language units divided in 2 groups: nonce words coined by using productive wordbuilding types and nonce words formed by means of unproductive wordbuilding types. The author analyses nonce words used in the socio-political discourse. Part of the nonce words from the group are stylistically neutral words with prevailing colloquial nonce words which are as a rule less expressive.
Nonce words is one of the powerful means of the expressiveness in modern mass-media. Ways of expressiveness of language units predetermine. The appearance of situational occasionalisms i.e. expressive occasional language units divided in 2 groups: nonce words coined by using productive wordbuilding types and nonce words formed by means of unproductive wordbuilding types. The author analyses nonce words used in the socio-political discourse. Part of the nonce words from the group are stylistically neutral words with prevailing colloquial nonce words which are as a rule less expressive.
Опис
Теми
Мова засобів масової комунікації
Цитування
Оказіональна соціально-політична лексика в сучасних медіатекстах / О. Тодор // Культура слова. — 2017. — Вип. 86. — С. 222-228. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.