Індивідуально-авторська двомовність як лінгвокогнітивна проблема

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України

Анотація

У статті здійснена спроба дослідження двомовності як лінгвокогнітивної проблеми. Індивідуально-авторська двомовність розглядається в аспекті діакартини світу. З’ясовується роль конвергенції, дивергенції й особливо інтерференції в її побудові. Постулюється думка про те, що домінування одного з цих трьох процесів залежить від особливостей мовної ментальності автора.
In the article it is realized an attempt of the research of the bilingualism as the lingvo-cognitive problem. The individual author’s bilingualism is considered in the aspect of diapicture of the world. It is elucidated the role of convergence, divergence and especially interference in its construction. It is proposed a thought that the predomination of one from three processes depends on peculiarities of the linguistic mentality of an author.

Опис

Теми

Цитування

Індивідуально-авторська двомовність як лінгвокогнітивна проблема / Л.В. Супрун // Мовознавство. — 2007. — № 6. — С. 37-43. — Бібліогр.: 37 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced