Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
Уточнено зміст терміна “обслуговування споживачів вугільного підприємства”. Виявлено особливості обслуговування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів. Запропоновано алгоритми здійснення процесів обслуговування різних категорій споживачів.
Ключові слова: обслуговування, споживачі, вугільне підприємство.
Уточнено содержание термина “обслуживание потребителей угольного предприятия”. Выявлены особенности обслуживания крупно-, средне- и мелкооптовых потребителей. Предложены алгоритмы осуществления процессов обслуживания разных категорий потребителей. Ключевые слова: обслуживание, потребители, угольное предприятие.
The term “servicing of consumers of a coal enterprise” is specified. The paper reveals features of servicing of large-scale-, medium-scale- and small-scale consumers. The algorithms are offered for servicing of different categories of consumers. Keywords: servicing, consumers, coal enterprise.
Уточнено содержание термина “обслуживание потребителей угольного предприятия”. Выявлены особенности обслуживания крупно-, средне- и мелкооптовых потребителей. Предложены алгоритмы осуществления процессов обслуживания разных категорий потребителей. Ключевые слова: обслуживание, потребители, угольное предприятие.
The term “servicing of consumers of a coal enterprise” is specified. The paper reveals features of servicing of large-scale-, medium-scale- and small-scale consumers. The algorithms are offered for servicing of different categories of consumers. Keywords: servicing, consumers, coal enterprise.
Опис
Теми
НТП та організація виробництва
Цитування
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів / Н.Й. Коніщева, Н.В. Трушкіна // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 83-92. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.