Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
Завантаження...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій.
Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство, планування, реалізація, контроль.
Выполнен анализ текущей деятельности ООО «НИКО СИЧ» и разработаны практические рекомендации по улучшению процесса планирования и реализации маркетинговых коммуникаций на предприятии. Сформулированы направления рационализации форм планирования, учета и контроля этапов внедрения маркетинговых коммуникаций. Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, предприятие, планирование, реализация, контроль.
The analysis of current activities of “NIKO SICH” was made and practical recommendations to improve the planning and implementation of marke-ting communication at the enterprise were worked out. Directions of rationalization of planning forms, accounting and control of market communications implementation stages are defined. Keywords: marketing communications, enterpri¬se, planning, realization, control.
Выполнен анализ текущей деятельности ООО «НИКО СИЧ» и разработаны практические рекомендации по улучшению процесса планирования и реализации маркетинговых коммуникаций на предприятии. Сформулированы направления рационализации форм планирования, учета и контроля этапов внедрения маркетинговых коммуникаций. Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, предприятие, планирование, реализация, контроль.
The analysis of current activities of “NIKO SICH” was made and practical recommendations to improve the planning and implementation of marke-ting communication at the enterprise were worked out. Directions of rationalization of planning forms, accounting and control of market communications implementation stages are defined. Keywords: marketing communications, enterpri¬se, planning, realization, control.
Опис
Теми
НТП та організація виробництва
Цитування
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.