Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Анотація
Досліджено поняття «стратегічне планування», стратегічний розвиток підприємств харчової промисловості. Визначено шляхи впровадження стратегічного планування на прикладі підприємств пивоварної галузі харчової промисловості.
The strategic planning conception and the strategic development of food enterprises are considered in the article. The ways of strategic planning introduction after the example of breweries are determined.
The strategic planning conception and the strategic development of food enterprises are considered in the article. The ways of strategic planning introduction after the example of breweries are determined.
Опис
Теми
Теоретичні та практичні аспекти менеджменту
Цитування
Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств / І.М. Агеєва, М.Д. Мілєва // Економіка харчової промисловості. — 2009. — № 3. — С. 23-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.