Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Анотація

Досліджено поняття «стратегічне планування», стратегічний розвиток підприємств харчової промисловості. Визначено шляхи впровадження стратегічного планування на прикладі підприємств пивоварної галузі харчової промисловості.
The strategic planning conception and the strategic development of food enterprises are considered in the article. The ways of strategic planning introduction after the example of breweries are determined.

Опис

Теми

Теоретичні та практичні аспекти менеджменту

Цитування

Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств / І.М. Агеєва, М.Д. Мілєва // Економіка харчової промисловості. — 2009. — № 3. — С. 23-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced