Ярмаркова торгівля як фактор розвитку шкіряного кустарного промислу українців Середньої Наддніпрянщини наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
Анотація
У статті досліджено ярмаркову торгівлю як фактор розвитку шкіряного кустарного промислу українців Середньої Наддніпрянщини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Зокрема, розглянуто асортимент виробів зі шкіри та овчини, їхню вартість, особливості збуту на містечкових і великих гуртових ярмарках. Окрему увагу приділено побутуванню ярмаркових традицій, пов’язаних з купівлею та продажем шкіряного краму.
The authoress is studying the fair trade as a development factor of the leather handicraft industry of the Ukrainians of the Middle Over Dnipro Lands in the late XIXth – early XXth centuries. Particularly, the choice of leather and sheepskin goods, their price, and peculiarities of sales both at the small and wholesale fairs are considered. Particular attention is paid to the existence of fair traditions connected with leather goods purchasing and sale.
The authoress is studying the fair trade as a development factor of the leather handicraft industry of the Ukrainians of the Middle Over Dnipro Lands in the late XIXth – early XXth centuries. Particularly, the choice of leather and sheepskin goods, their price, and peculiarities of sales both at the small and wholesale fairs are considered. Particular attention is paid to the existence of fair traditions connected with leather goods purchasing and sale.
Опис
Теми
Дослідження молодих учених
Цитування
Ярмаркова торгівля як фактор розвитку шкіряного кустарного промислу українців Середньої Наддніпрянщини наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття / О. Семенова // Народна творчість та етнологія. — 2018. — № 4. — С. 68–74. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.