Ukrainian Ethnic Entrepreneurship in Bulgaria

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України

Анотація

The Bulgarian word for ‘entrepreneurship’ (predpriemachestvo) encompasses the process of executing an economic activity, the activity itself, and the results from it. Opening their own ethnic restaurant, shop, beauty salon, or other institutions, migrants become ethnic entrepreneurs or entrepreneurial migrants. Some of them develop their business on the basis of ethnic products and objects (food, souvenirs, art works, etc.) often identified as cultural heritage, while others serve the open market, addressing the general audience beyond their own ethnic community. In this text, attention is paid to the Ukrainian migrants in Bulgaria and their entrepreneurial structures, such as shops, restaurants, hotel management, real estate, beauty salons, and other examples from the trade, production, and service sectors. Moreover, the entrepreneurial spaces, on the one hand, open a possibility to preserve and popularize different elements of the traditional and contemporary Ukrainian culture. On the other hand, some of these structures function as consolidation centers in which social networks are built, strengthened, and expanded. The authors’ methodological set includes semi-structured interviews, online observations, and content analysis of different types of digital publication – websites, Facebook pages, and YouTube videos.
Болгарське слово «підприємництво» (predpriemachestvo) охоплює процес здійснення господарської діяльності, саму діяльність та результати від неї. Відкриваючи власний етнічний ресторан, магазин, салони краси або інші установи, мігранти стають етнічними підприємцями або підприємницькими мігрантами. Деякі з них розвивають свій бізнес на основі етнічних товарів і предметів (продуктів харчування, сувенірів, творів мистецтва тощо), які часто визначаються як культурні надбання, а інші – на відкритому ринку, звертаючись до широкої аудиторії поза власною етнічною спільнотою. У цьому тексті увагу приділено українським мігрантам у Болгарії та їхнім підприємницьким структурам, таким, як магазини, ресторани, готелі, нерухомість, салони краси та інші приклади з торгівлі, виробництва та сфери послуг. Більше того, підприємницький простір, з одного боку, відкриває можливість для збереження та популяризації різних елементів традиційної та сучасної української культури. З іншого боку, деякі із цих структур функціонують як центри консолідації, у яких розбудовуються, зміцнюються та розширюються соціальні мережі. Методологічний набір дослідження включає напівструктуровані інтерв’ю, інтернет‑спостереження та аналіз контенту різних типів цифрових публікацій – веб-сайтів, сторінок Facebook, відео YouTube.

Опис

Теми

Розвідки та матеріали

Цитування

Ukrainian Ethnic Entrepreneurship in Bulgaria/ V. Penchev, Т. Matanova // Народна творчість та етнологія. — 2020. — № 4. — С. 75-87. — Бібліогр.: 22 назв. — англ.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced