Теоретико-методологічні основи дослідження системи університетської освіти
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
В кінці ХХ - на початку ХХІ ст. перед наукою і практикою постала проблема визначення нової ролі освіти, зокрема університетської, окреслення вимог, яким мають відповідати національні освітні системи, щоб допомогти людині адаптуватися до швидко змінюваного соціально-економічного середовища. Такий науковий пошук стає невіддільним від теоретичних та прикладних досліджень в руслі тенденцій постіндустріального розвитку, економіки знань, які змінюють парадигму освіти.
В конце ХХ - в начале ХХІ ст. перед наукой и практикой встала проблема определения новой роли образования, в частности университетского, очерчивания требований, которым должны отвечать национальные образовательные системы, чтобы помочь человеку адаптироваться к быстро изменяемой социально-экономической среде. Такой научный поиск становится неотделимым от теоретических и прикладных исследований в русле тенденций постиндустриального развития, экономики знаний, которые изменяют парадигму образования.
В конце ХХ - в начале ХХІ ст. перед наукой и практикой встала проблема определения новой роли образования, в частности университетского, очерчивания требований, которым должны отвечать национальные образовательные системы, чтобы помочь человеку адаптироваться к быстро изменяемой социально-экономической среде. Такой научный поиск становится неотделимым от теоретических и прикладных исследований в русле тенденций постиндустриального развития, экономики знаний, которые изменяют парадигму образования.
Опис
Теми
Точка зрения
Цитування
Теоретико-методологічні основи дослідження системи університетської освіти / І.Ю. Ходикіна // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 85. — С. 152-155. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.