Математична модель залежності рівня шуму транспортного потоку від типу дорожнього покриття

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України

Анотація

На основі експериментальних даних рівня звукового тиску виміряного для різних типів дорожнього покриття і регресійного аналізу побудовано математичну модель, яка дає змогу визначити величину поправки для дороги з типом покриття бруківка і чорне шосе в залежності від стану дорожнього покриття, швидкості і віддалі від джерела. Дана математична модель дає змогу підвищити точність методів прогнозування дорожнього шуму, коли точка розрахунку знаходиться на невеликій віддалі від дороги.
Based on experimental data of sound pressure level measured fordifferent types of pavement and regression analysis the mathematical model is proposed that helps determine the value of the amendments to cobbles and metalling type of road depending on the condition of pavement, speed and distance from the noise source. The mathematical model allows to improve accuracy of forecasting methods of road noise when the point of calculation is within a reasonable distance from the road.

Опис

Теми

Цитування

Математична модель залежності рівня шуму транспортного потоку від типу дорожнього покриття / М.В. Лобур, М.Р. Мельник // Моделювання та інформаційні технології: Зб. наук. пр. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є.Пухова НАН України, 2010. — Вип. 58. — С. 253-259. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced