Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стратегію диференціації.
The strategic factors of retails enterprises which influence on determination of marketing strategy are selected in the article, character of influencing on them of factors of external environment is investigational, positions of enterprises of the selected groups are certain in relation to strategic factors.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced