Методика оцінки конкурентоспроможності підприємств ритейлу в умовах циклічності розвитку національної економіки

Завантаження...
Ескіз

Дата

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

Обґрунтовано систему оцінки конкуренції підприємств роздрібної торгівлі, яка базується на врахуванні галузевої специфіки та циклічності економічних процесів і дозволяє визначити наявність, типи та види конкуренції підприємств ритейлу на споживчому ринку на окремих етапах економічного циклу.
System of estimation of competition of retail enterprises is grounded, it takes into account of retail business specific and economic development cycles, allows to define the level and types of retail enterprises competition at the market on the different stages of economic cycle.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Методика оцінки конкурентоспроможності підприємств ритейлу в умовах циклічності розвитку національної економіки / М. Чорна // Схід. — 2010. — № 5 (105). — С. 72-79. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced