Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

У статті досліджуються складові маркетингового середовища в агро-продовольчій сфері постсоціалістичних країн-членів Євросоюзу: інституціональне забезпечення маркетингової діяльності, регулювання виробничо-комерційної діяльності суб’єктів господарювання та утворення інфраструктури ринку. Ключові слова: маркетингове середовище, агропромислове виробництво, Євросоюз.
Исследуются составляющие маркетинговой среды в агропродовольственной сфере постсоциалистических стран-членов Евросоюза: институциональное обеспечение маркетинга, регулирование производственно-коммерческой деятельности субъектов хозяйствования и создание инфраструктуры рынка. Ключевые слова: маркетинговая среда, агропромышленное производство, Евросоюз.
Institutional implementation of marketing activity, production-commercial mutual relations’ managing of mйnage subjects and creation of market infrastructure. Key words: marketing environment, agroindustrial production, European Union.

Опис

Теми

Міжнародна та регіональна економіка

Цитування

Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу / В.А. Чеботарьов, Н.М. Чеботарьова, Т. Краковська, А. Гайдайчук // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 110-115. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced