Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
Проаналізовано стан автомобільного ринку України. Визначені основні тенденції його розвитку. Проаналізовано товарний портфель ЗАТ „Запорізький автомобілебудівний завод” з використанням методик АВС-аналізу та матриці „General Electric”. Запропоновані напрямки удосконалення товарної політики ЗАТ „ЗАЗ”. Ключові слова: товарна політика, ринок, асортимент, товарний портфель, якість продукції.
Проанализировано состояние автомобильного рынка Украины. Определены основные тенденции его развития. Проанализирован товарный портфель ЗАО „Запорожский автомобилестроительный завод” с использованием методик АВС-анализа и матрицы „General Electric”. Предложены направления усовершенствования товарной политики ЗАО „ЗАЗ”. Ключевые слова: товарная политика, рынок, ассортимент, товарный портфель, качество продукции.
Ukrainian automobile market condition is analyzed. Main trends of its development are defined. CJSC “Zaporizhzhja automobile building plant” product portfolio is analyzed with the help of such methods as ABC-analysis and „General Electric” matrix. Main areas of CJSC “ZAZ” product forming are offered. Key words: product policy, market, choice, product portfolio, product quality.
Проанализировано состояние автомобильного рынка Украины. Определены основные тенденции его развития. Проанализирован товарный портфель ЗАО „Запорожский автомобилестроительный завод” с использованием методик АВС-анализа и матрицы „General Electric”. Предложены направления усовершенствования товарной политики ЗАО „ЗАЗ”. Ключевые слова: товарная политика, рынок, ассортимент, товарный портфель, качество продукции.
Ukrainian automobile market condition is analyzed. Main trends of its development are defined. CJSC “Zaporizhzhja automobile building plant” product portfolio is analyzed with the help of such methods as ABC-analysis and „General Electric” matrix. Main areas of CJSC “ZAZ” product forming are offered. Key words: product policy, market, choice, product portfolio, product quality.
Опис
Теми
Маркетинг
Цитування
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи / Г.В. Козицька // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 138-142. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.