Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга.
В статье рассматривается вопрос поведения потребителя на рынке туристических услуг. Автор изучает специфику последней на рынке агротуристичних услуг, разрабатывает рекомендации для улучшения деятельности агротуристичних предприятий. Ключевые слова: поведение потребителей, источник информации, товар, услуга.
The article deals with the question of consumer’s behavior at the tourist services market. The author studies the specific features of the last at the market of agrotouristic services, develops recommendations for the agrotouristic enterprises improvement activity. Key words: consumers’ behavior, information generator, goods, service.

Опис

Теми

Маркетинг

Цитування

Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced